Klachtenregeling


Lean People doet er alles aan om je goed te kunnen helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kunt altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen, zodat we gezamenlijk kunnen proberen om zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen (dat hebben we het liefst!). Bij grote of ingewikkelde problemen kun je onderstaande klachtenprocedure volgen. Vanzelfsprekend behandelen wij je klacht of melding in vertrouwen.

Stuur je klacht voorzien van argumentatie, binnen een termijn van uiterlijk twee weken na beëindiging van de opdracht, schriftelijk op naar het volgende adres:

Lean People
t.a.v. R. Spanjer
Frederik Hendrikstraat 21
3583 VE Utrecht

Binnen één week na ontvangst van de klacht wordt deze door Lean People schriftelijk bevestigd. De directie van Lean People is verantwoordelijk voor de afhandeling van de klacht. Binnen drie weken na ontvangst zal Lean People een inhoudelijke reactie geven. Wij zullen er alles aan doen om er samen uit te komen. Mocht dit niet lukken, dan kan de indiener van de klacht zich schriftelijk wenden tot brancheorganisatie Lean Six Sigma Nederland (LSSN):

Vereniging LSSN
Mary Zeldenrustweg 52
2331 ND Leiden

Het oordeel van LSSN is bindend voor Lean People.